Vés al contingut (premeu Retorn)

Sessió informativa sobre les dobles titulacions

El Programa d'Alt Rendiment Acadèmic de Terrassa (ARAT)(obriu en una finestra nova) és un programa que neix de la necessitat d'orientar i donar suport a l'estudiantat d'alt rendiment acadèmic del Campus de Terrassa. En ell participa estudiantat amb capacitat, interès i motivació per seguir estudis multidisciplinaris i intensificacions dels estudis. D'aquesta manera, el programa ofereix dobles i triples titulacions superiors en àmbits complementaris a les titulacions pròpies del Campus de Terrassa, que permeten dotar als alumnes de perfils altament capacitats en diferents àmbits professionals i de recerca, així com intensificacions.

Les àrees on actualment el programa ofereix plans d'estudi són:

Enginyeria, Gestió i Economia, per a obtenir un perfil professional altament capacitat per a la direcció d'empreses intensives en tecnologia a les diferents àrees organitzatives, així com en ens públics de regulació i coordinació.

Especialitats d'Enginyeria, per a obtenir una formació ampliada en àmbits concrets de l'enginyeria.

Dimecres 13 de desembre, a la Sala de conferències de l'edifici TR5.

Es faran dues sessions:

Sessió 1: de 12 a 13h.